Prowadzenie bloga

Blog firmowy jest narzędziem budowania pozytywnego wizerunku firmy w Internecie. Stanowi rozszerzenie treści, na które nie ma miejsca na stronie głównej przedsiębiorstwa. Z reguły, charakteryzuje się "luźniejszą" formą komunikacji, stanowiąc często cenne uzupełnienie podstawowych treści bezpośrednio odnoszących się do oferty firmy.

Blog to doskonałe narzędzie, pozwalające na rozbudowanie informacji na temat produktów oraz usług firmy. Ponadto, blogi firmowe mogą zachęcić do nabycia produktu lub usługi, w sposób niebezpośredni.

Dobrze prowadzony blog umożliwia wykreowanie wizerunku eksperckiego, budując tym samym zaufanie odbiorców do marki.

Obecnie, coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się na prowadzenie bloga firmowego, dostrzegając wymierne korzyści jakie za sobą niesie, przy relatywnie niskim koszcie przeznaczonym na jego funkcjonowanie i utrzymanie. 

sowaGartner podaje, że firmy, które zdecydowały się na wprowadzenie Inbound Marketingu, osiągnęły lepsze wyniki o 300-500%, w porównaniu z tymi przedsiębiorstwami, które prowadzą działania outbound marketing. Dodatkowo, uzyskały one 10-krotnie większą konwersję.

Blog? Jasne, że używam!

Blogi

Nie wiedziałam jakie fajne jest to blogowanie, dopóki nie przekonałam się na własnej skórze. Teraz, aplikuję sobie minimum jeden wpisik dziennie! Ot tak, dla zdrowia. :)

Pani Jadzia
Właścicielka sklepu handmade
Pozwala budować trwałe relacje

Blog to nie tylko budowanie pozytywnego wizerunku, ale także wzrost zaufania do przedsiębiorstwa. Im bliżej jesteśmy swoich odbiorców, tym lepiej poznajemy się wzajemnie.

Docierasz do większej liczby klientów

Lepsze relacje z klientami przekładają się większe zainteresowanie produktami/usługami danej firmy. Im doskonalszy jesteś w tym, co robisz, tym efekty Twoich działań mogą być bardziej odczuwalne.

Więcej za mniej!

Z reguły, blog nie wymaga aż tak wysokich nakładów jak w przypadku innych form reklamy internetowej. Wystarczy domena, hosting i dobry pomysł. A raczej... dużo dobrych pomysłów!

Pomaga w naturalnym pozycjonowaniu

Im więcej treści, tym Google spogląda na naszą stronę łaskawszym okiem. A im więcej atrakcyjnych i użytecznych treści, tym więcej użytkowników nas odwiedza. Dzięki blogowi, nie ma potrzeby bać się zmian algorytmów.