Buzz marketing to działania, których głównym celem jest rozpoczęcie dyskusji na temat firmy, jej produktu lub usługi. Istotne jest, aby dyskusja żyła własnym życiem i angażowała jak największą ilość użytkowników.

Buzz marketing stanowi kanał przepływu informacji między przedsiębiorstwem, a klientem, rozpowszechniając dane na temat oferowanych usług.

W czym pomaga marketing szeptany?

  • Buduje pozytywny wizerunek na temat firmy, usługi lub produktu,
  • Pozwala na dotarcie z ofertą do grupy docelowej,
  • Przyczynia się do podnoszenia wyników sprzedaży,
  • Zwiększa rozpoznawalność marki

sowaMarketing szeptany to pojęcie zaczerpnięte z określenia WOMM czyli Word-Of-Mouth-Marketing.

Wiarygodność reklamy bezpośredniej cały czas spada. Dlatego, coraz więcej konsumentów sięga po opinie innych i na ich podstawie opiera swoje decyzje zakupowe. Z tego względu, buzz marketing jest niezwykle przydatnym narzędziem, zwłaszcza gdy działania prowadzone w jego zakresie, są w pełni integralne z dotychczasową komunikacją firmy.