e-MEDIALNI są agencją interaktywną, łączącą strategie biznesowe oparte na analizie użytkowników, wdrażanie rozwiązań marketingowych z obszaru content marketingu i pochodnych, a także wartościową obsługę klienta w jedną, kompleksową usługę. Jej celem jest budowa oraz rozwój możliwości sprzedażowych i wizerunkowych klientów agencji.

Podstawą naszych działań są usługi z zakresu content marketingu oraz inbound marketingu, a także analityka badawcza obejmująca doświadczenia i zachowania użytkowników. Dzięki temu, powstaje swoisty efekt synergii, pozwalający na to, aby nasze działania były skuteczniejsze, długofalowe i przyjaźniejsze dla odbiorców. 

Nasza misja

Na początek, pytanie - czy w dzisiejszych czasach warto jeszcze pisać o realizacji wewnętrznej misji? O czymś wychodzącym poza zawodową rzetelność i profesjonalizm? Jakoś przyjęło się, że znaczenie tego słowa często wprawia nas w zakłopotanie. Czujemy się wręcz skrępowani. Tak jakby w tym dziwnym słowie zawierały się nie tylko nasze ideały, ale też dążenia, pragnienia i nadzieje. Nie jest nam z tym wygodnie. A powinno być przecież inaczej. Powinniśmy być z tego dumni. To nie tylko poczucie obowiązku, ale także przyjemność, gdy okazuje się, że istnieją także inne jednostki, które myślą podobnie jak my. 

e-Medialnych nie boimy się napisać, że wierzymy w słowo “misja”. Jesteśmy przekonani, że dzięki niemu szybciej znajdziemy wspólny język z naszymi klientami i ich odbiorcami. Bo czyż w biznesie nie jest ważne wzajemne zrozumienie? W końcu, jeżeli będziemy w stanie poznać się lepiej, to wszystkie przeszkody staną się znacznie łatwiejsze do pokonania.

Dlatego też, oparliśmy misję e-Medialnych na trzech istotnych fundamentach.

100 %
RZETELNEJ ANALIZY

Dzięki badaniom user experience oraz usability będziemy mogli poznać lepiej Twoją grupę docelową, stworzyć model klienta i dobrać taką komunikację, która będzie odpowiadała oczekiwaniom Twoich odbiorców.

100 %
WARTOŚCIOWEJ TREŚCI

Atrakcyjny blog, interesujący artykuł, zabawne wideo, pełna ciekawostek ikonografika, fachowy ebook czy może... coś nowego! W tym przypadku, nie hołdujemy zasadzie "lepsze jest wrogiem dobrego".

100 %
EFEKTYWNEJ OPTYMALIZACJI

Odpowiednio rozplanowana strona internetowa, sprofilowane treści czy techniki White Hat Seo - każde z nich jest istotną częścią Twojej obecności w sieci. A nad wszystkim króluje umiejętność wyciągania właściwych wniosków i wdrażania ich w praktyce.

Współpraca z klientami

W kontaktach z klientami dbamy o następujące zasady:

Jakość usługi

Naszym priorytetem jest zadowolenie naszych klientów z wykonywanych przez nas usług. Każdy projekt poprzedzony jest dokładną analizą uwzględniającą czynniki niezbędne do zrealizowania określonych celów biznesowych. Zawsze poszukujemy nowych rozwiązań, jednocześnie, starając się zachowań rozsądny stostunek jakości do ceny.

Długoterminowa współpraca

Naszym celem jest trzymanie się zasady “long idea”, rozumianej jako długotrwały plan marketingowy dający trwały efekt. Możliwe jest to tylko poprzez zrozumienie potrzeb klienta oraz odbiorców jego produktu. Naszym zdaniem, nie można poznać kogoś dokładnie w ciągu kilku chwil. Proces ten wymaga czasu, ale dzięki temu, jesteśmy w stanie efektywniej określić wymagania poszególnych grup docelowych.

Kompleksowość

Powszechnie wiadomo, że najlepsze rezultaty osiąga się poprzez efekt synergii, wynikający z wielu, przenikających się wzajemnie rozwiązań. Dlatego też, z kontaktach z klientami, za cel stawiamy sobie świadczenie możliwie najbardziej, kompleksowej usługi.

 

Polityka jakości

Najważniejszym celem przyświecającym działalności e-Medialnych jest zachowanie wysokich standardów jakości świadczonych usług oraz wartości tworzonych treści.

Gwarancją osiągnięcia powyższych celów są następujące założenia:

  • Przekaz reklamowy/marketingowy musi być szczery i wartościowy. Nie tworzymy komunikacji, której zadaniem będzie wprowadzanie odbiorców w błąd,
  • Wszystkie treści tworzone przez nas zespół muszą być w pełni autorskie,
  • Pracujemy na sprawdzonych narzędziach i znanych metodach,  które pozwalają na uzyskanie konkretnych wyników,
  • Wnosimy wartość dodaną do świata medialnego przekazu,
  • Systematyczne podnosimy wiedzę pracowników firmy,
  • Skupiamy się na długotrwałych efektach, zgodnych z zasadą “long idea”.