Strona internetowa to nie tylko sposób na pozyskanie nowych klientów. To także, doskonałe narzędzie do budowania wizerunku i kontaktu z użytkownikami.

"Musisz mieć stronę internetową, jeżeli chcesz prowadzić skuteczny biznes" - brzmi jak frazes, ale... trudno się z nim nie zgodzić, prawda? W dzisiejszych czasach, strona WWW pełni już nie tylko funkcję wizerunkową, ale stanowi wartościową kompilacje różnych rozwiązań pozwalających na szeroko zakrojone działania marketingowe. Blog firmowy, strona konkursowa, produktowa lub landing page pozwalający na rozbudowanie bazy maili - każde z tych rozwiązań, może wzbogacić firmową stronę WWW.

Jednakże, schludna strona wizerunkowa to może być czasem zbyt mało, aby zapewnić harmonijny rozwój biznesu lub sukces nowo wprowadzonego produktu. Konieczny jest także szereg innych rozwiązań, które sprawią, że strona internetowa będzie skuteczna w realizacji zamierzonych wcześniej celów. Czytelny design, architektura treści, która nie irytuje użytkownika, technologia przyjazna wyszukiwarkom oraz łatwość w zarządzaniu itp. Zupełnie jak w dobrym samochodzie - efektowna powierzchowność nie wystarczy. Potrzebny jest jeszcze sprawny silnik, działające na pełnych obrotach podzespoły i... utalentowany kierowca!

Strony firmowe

Jesteś taki, jakim Cię widzą. Dlatego, jeżeli masz już stronę internetową, postaraj się zrobić dobre pierwsze wrażenie. Drugiej szansy może nie być.

Strony produktowe

Bardzo przydatna opcja, jeżeli istnieje konieczność skupienia się na konkretnym produkcie i jego zaletach. Pozwól klientom poznać wszystkie jego aspekty.

Strony konkursowe

Ciekawy konkurs, to skuteczny sposób na pozyskanie nowych ambasadorów marki. Dzięki stronie konkursowej, akcenty reklamowe zostaną rozłożone w właściwy sposób.

Blogi

Za każdą firmą stoi ludzie z krwi i kości. To prawda, ale często się o niej zapomina. Blog firmowy jest doskonałą okazją, aby pokazać, że biznes to także ideały, pasja i potrzeba serca.

Naszym celem są przede wszystkim takie projekty, które pomagają w skutecznych działaniach content marketingowych. W większości przypadków opieramy się na znanych rozwiązaniach, pozwalających na szybsze wdrożenie i osiągnięcie zamierzonych celów. Dlatego też, specjalizujemy się w Wordpressie i innych często wykorzystywanych systemach zarządzania treścią.

Przyjmuje się, że maksymalna ścieżka prowadząca do danej podstrony powinna wynosić około 3 kliknięć. Trzymanie się tej zasady, ułatwia nawigację i pozwala na to, żeby użytkownik nie zgubił się na naszej stronie. Dlatego, przed wdrożeniem serwisu WWW, warto pokusić się o szczegółowe rozrysowanie układu treści oraz dróg prowadzących do wykonania konkretnych akcji przez użytkownika.

Pozycjonowanie - słowo, które spędza sen z powiek wielu osobom. Kluczem do wszystkiego jest Google. A dokładniej, zastosowanie się do wymagań jego algorytmów. Należy pamiętać, iż istnieje bardzo wiele czynników, sprawiających, że dana strona WWW jest widoczna w wyszukiwarce. Nagłówki, zoptymalizowana treść, szybkość ładowania, meta tagi i wiele więcej. Warto o nich wszystkich pamiętać.